Ρύθμιση οφειλών, ταυτοποίηση και διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Λαμία 15/4/2024
Ρύθμιση οφειλών, διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών και επικαιροποίηση στοιχείων υποχρέων.
Η ΔΕΥΑΛ διαχρονικά, στα πλαίσια της κοινωνικής της ευαισθησίας, λαμβάνει μέτρα για την διευκόλυνση αποπληρωμής των οφειλών των πελατών της. Για το σκοπό αυτό παρέχεται η δυνατότητα Ρύθμισης Οφειλών σε δόσεις για όλους ανεξαιρέτως τους οφειλέτες.
Σχετικά με τη δυνατότητα Ρύθμισης Οφειλών σε δόσεις, μπορείτε να ενημερωθείτε
- τηλεφωνικά στο 2231032950
- με e‐mail στο info@deyalamias.gr
- στη σελίδα της ΔΕΥΑΛ www.deyalamias.gr
Η ευθύνη μας για την προστασία του φυσικού πόρου (που συνιστά μέρος της Ευρωπαϊκής περιβαλλοντικής πολιτικής) και το νομικό πλαίσιο λειτουργίας μας (N. 1069/80 ΦΕΚ 191Α, Π.Δ. 644/81 ΦΕΚ 142Α, Κανονισμός Ύδρευσης ΔΕΥΑΛ ), δίνουν τη δυνατότητα να εκδώσουμε και μάλιστα χωρίς άλλη ειδοποίηση εντολή διακοπής της υδροδότησης του ακινήτου, ανεξάρτητα από το ύψος και τη φύση της οφειλής, εφόσον ο λογαριασμός δεν εξοφληθεί μέχρι την οριζόμενη σε αυτόν ημερομηνία.
Καθίσταται επομένως εκ των ανωτέρω σαφές ότι η διακοπή της υδροδότησης είναι ανεξάρτητη από το ύψος της ληξιπρόθεσμης οφειλής και των υπόχρεων αυτής.
Ενημερώνουμε τους πολίτες ότι από τις 20 Μαΐου 2024 θα εκκινήσουν διακοπές υδροδότησης. Οι διακοπές υδροδότησης αφορούν τους πολίτες-υπόχρεους που έχουν ανεξόφλητους περισσότερους από δυο λογαριασμούς ανεξάρτητα από το ποσό της συνολικής οφειλής. Ορίζεται προθεσμία μέχρι και την 17η Μαΐου 2024 για την οικονομική τακτοποίηση – ρύθμιση οφειλών των υποχρέων, ώστε να μην βρεθούμε στην δυσάρεστη θέση διενέργειας διακοπών υδροδότησης. Σε περίπτωση εφ’ άπαξ καταβολής, διαγράφονται οι προσαυξήσεις.
Η αίτηση για τη ρύθμιση των οφειλών μπορεί να γίνεται στα γραφεία της ΔΕΥΑΛ και ηλεκτρονικά στη σελίδα της ΔΕΥΑΛ (www.deyalamias.gr).
Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, επιβάλλεται η ταυτοποίηση των παροχών με την επικαιροποίηση στοιχείων των υποχρέων τους, η οποία μπορεί να γίνει στα γραφεία της ΔΕΥΑΛ. Με την ταυτοποίηση (η οποία μάλιστα από το προαναφερθέν νομικό πλαίσιο συνιστά υποχρέωση κάθε ιδιοκτήτη ακινήτου) και τη χορήγηση στοιχείων επικοινωνίας, η ΔΕΥΑΛ θα μπορεί να ενημερώνει τον πελάτη (Ιδιοκτήτη ή μισθωτή) αλλά και τον άμεσα υδρευόμενο (δηλαδή τον μισθωτή στην περίπτωση μισθωμένου ακινήτου) για την επικείμενη διακοπή της υδροδότησης, καθώς και για γενικότερα θέματα που τον αφορούν (ύπαρξη ληξιπρόθεσμης οφειλής, αυξημένη κατανάλωση, επικείμενη ακύρωση διακανονισμού λόγω αθέτησής του, δυνατότητα ευνοϊκής ρύθμισης της τυχόν υπάρχουσας οφειλής, αδυναμία λήψης ένδειξης, κ.λ.π.), θέματα που σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικά ιδίως για τους ιδιοκτήτες που εκμισθώνουν ακίνητα και θέλουν να λαμβάνουν γνώση των τυχόν οφειλών των παροχών τους.
Από την Δ.Ε.Υ.Α.Λ.