Διακανονισμοί - Συχνές ερωτήσεις
Οδηγίες | Συχνές ερωτήσεις
H ΔΕΥΑΛ, συνεπής όπως πάντα στον κοινωνικό της ρόλο, παρέχει στους πελάτες της τη δυνατότητα - κατόπιν σχετικής αιτήσεως - ρύθμισης σε δόσεις των πάσης φύσεως ληξιπρόθεσμων οφειλών τους.
Πως μπορώ να υποβάλλω το αίτημά μου;
Το αίτημά σας για σύναψη διακανονισμού μπορεί να υποβληθεί είτε στα αρμόδια γραφεία της ΔΕΥΑΛ, είτε ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα μας www.deyalamias.gr
Ποια οφειλή μπορώ να διακανονίσω;
Για την έναρξη δοσιακής ρύθμισης είναι απαραίτητη η ύπαρξη οφειλών άνω των 150,00€ συνολικά.
Ποια είναι η ελάχιστη δόση;
Η ελάχιστη δόση δεν μπορεί να είναι κατώτερη των 25,00€.
Μέχρι πόσες δόσεις μπορώ να αιτηθώ;
Το αιτούμενο πλήθος δόσεων για σύναψη διακανονισμού υπολογίζεται σύμφωνα με την υπ’ αρίθμ 25/2014 απόφαση του ΔΣ της ΔΕΥΑΛ:
- Από 151,00 € έως 500,00 € μέχρι δώδεκα (12) μηνιαίες δόσεις, ελάχιστη δόση 25,00 €
- Από 501,00 € έως 1.000,00 € μέχρι δεκαέξι (16) μηνιαίες δόσεις, ελάχιστη δόση 40,00 €
- Από 1.001,00 € έως 3.000,00 € μέχρι είκοσι τέσσερις (24) μηνιαίες δόσεις, ελάχιστη δόση 60,00 €
- Από 3.001,00 € και άνω μέχρι τριάντα έξι (36) μηνιαίες δόσεις, ελάχιστη δόση 150,00 €
Πότε πληρώνω τις δόσεις μου;
Η άμεση καταβολή της πρώτης δόσης είναι προϋπόθεση για την ενεργοποίηση του διακανονισμού. Η ημερομηνία λήξης των υπολοίπων δόσεων είναι η τελευταία εργάσιμη ημέρα των επόμενων μηνών από την ημερομηνία δημιουργίας του διακανονισμού.
Τι δικαιολογητικά χρειάζομαι;
- Αντίγραφο αποδεικτικού ταυτοπροσωπίας (ταυτότητα, διαβατήριο κ.λ.π)
- Εξουσιοδότηση ή πληρεξούσιο (σε περίπτωση τρίτου)
- Αν είστε ένοικος, θεωρημένη υπεύθυνη δήλωση Ν.1599/86 με τη συναίνεση του ιδιοκτήτη και μισθωτήριο συμβόλαιο.
- Σε περίπτωση Εταιρείας, η αίτηση υποβάλλεται από το νόμιμο εκπρόσωπο και απαιτείται η επισύναψη καταστατικού ή ΦΕΚ.
Άλλες χρήσιμες πληροφορίες....
- Οι δόσεις είναι έντοκες.
- Δεν μπορείτε να αιτηθείτε διακανονισμό για παροχή για την οποία υπάρχει ήδη διακανονισμός ενεργός (σε εξέλιξη).
- Σε περίπτωση που επιθυμείτε νέο διακανονισμό ενώ υπάρχουν τουλάχιστον δυο ακυρωμένοι, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο γραφείο της ΔΕΥΑΛ.
- Σε περίπτωση κοινόχρηστης παροχής, η αίτηση για διακανονισμό υποβάλλεται στο αρμόδιο γραφείο της ΔΕΥΑΛ (απαιτείται η προσκόμιση πρακτικού συνέλευσης ή κατάστασης κοινοχρήστων).
Τι πρέπει να προσέχω;
- Η εξόφληση των δόσεων πρέπει να γίνεται με συνέπεια. Κι αυτό γιατί με την καθυστέρηση πληρωμής δύο δόσεων, εκδίδεται αυτόματα τεχνική ενέργεια διακοπής της υδροδότησης.
- Εάν καταστούν ληξιπρόθεσμες 2 δόσεις ο διακανονισμός ακυρώνεται.
- Σε κάθε περίπτωση, ο διακανονισμός ισχύει μόνο εφόσον εξοφλούνται εμπρόθεσμα και οι τρέχοντες λογαριασμοί.
Ποιος Πελάτης θεωρείται ταυτοποιημένος;
Ταυτοποιημένος θεωρείται ο Πελάτης ο οποίος έχει γνωστοποιήσει τα στοιχεία του στην Επιχείρηση (όπως π.χ. ονοματεπώνυμο / επωνυμία, διεύθυνση κατοικίας / έδρας, ΑΦΜ, τηλέφωνα επικοινωνίας, e- mail κ.λπ.), για κάθε παροχή ακινήτου του οποίου είναι νόμιμος ένοικος, ή ιδιοκτήτης και φροντίζει για την επικαιροποίησή τους, εάν και εφ΄όσον υπάρξει ανάγκη, π.χ. αγορά ή πώληση ακινήτου, αποχώρηση ενοίκου, νέος ένοικος σε ακίνητο κ.λπ.
Γιατί είναι σκόπιμο να ταυτοποιηθώ;
Η ΔΕΥΑΛ σχεδιάζει και υλοποιεί σύγχρονες υπηρεσίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Πελατών της δίνοντας πλέον σημαντική βαρύτητα και στις ηλεκτρονικές, μέσω Διαδικτύου, υπηρεσίες. Τα νέα αυτά, σύγχρονα, εργαλεία εξυπηρέτησης μπορούν να αποδώσουν μόνον, εφ΄όσον οι Πελάτες και τα στοιχεία τους είναι γνωστά στην Επιχείρηση. Πολλές από τις ήδη προσφερόμενες μέσω της ιστοσελίδας μας υπηρεσίες απευθύνονται μόνον σε ταυτοποιημένους Πελάτες, διότι με τον τρόπο αυτόν εξασφαλίζεται και η προστασία προσωπικών ή / και ευαίσθητων δεδομένων.
Πως μπορώ να ταυτοποιηθώ και να επικαιροποιώ τα στοιχεία μου;
Για κάθε παροχή ακινήτου του οποίου είστε Ιδιοκτήτης ή Ένοικος μπορείτε ταυτοποιηθείτε και να επικαιροποιείτε τα στοιχεία σας στα γραφεία της ΔΕΥΑΛ.
Είναι τα προσωπικά μου στοιχεία ασφαλή;
Η ΔΕΥΑΛ έχει δεσμευθεί και δεσμεύεται βάσει του Νόμου περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων να μην διαθέτει ή δημοσιοποιεί σε Τρίτους τα προσωπικά και ευαίσθητα δεδομένα των Πελατών της.