Διακανονισμοί - Οδηγίες
Οδηγίες | Ανακοίνωση | Συχνές ερωτήσεις
Μπορείτε να υποβάλετε ηλεκτρονικά αίτηση διακανονισμού οφειλών μόνο αν είστε ταυτοποιημένος Πελάτης της ΔΕΥΑΛ.
Σε περίπτωση κοινόχρηστης παροχής ή ανηλίκου ιδιοκτήτη, η αίτηση διακανονισμού γίνεται στο αρμόδιο γραφείο της ΔΕΥΑΛ από το διαχειριστή ή κηδεμόνα αντίστοιχα.
Ασυνέπεια στην πληρωμή των δόσεων, συνεπάγεται διακοπή υδροδότησης. Σε κάθε περίπτωση, ο διακανονισμός ισχύει μόνο εφόσον εξοφλούνται εμπρόθεσμα και οι τρέχοντες λογαριασμοί.
Η υποβολή της αίτησης διακανονισμού πρέπει για λόγους εγκυρότητας να συνοδεύεται κατά περίπτωση από τα ακόλουθα παραστατικά:
- Αντίγραφο λογαριασμού Νερού
- Αντίγραφο αποδεικτικού ταυτοπροσωπίας (ταυτότητα, διαβατήριο κ.λ.π)
- Εξουσιοδότηση ή πληρεξούσιο (σε περίπτωση τρίτου)
- Καταστατικό ή ΦΕΚ Εταιρείας (σε περίπτωση Εταιρείας)
- Επιπλέον,
- αν είστε ιδιοκτήτης, την αίτηση υπόχρεου συμπληρωμένη και ψηφιακά βεβαιωμένη μέσω .gov.
- αν είστε ένοικος, την αίτηση υπόχρεου συμπληρωμένη και ψηφιακά βεβαιωμένη μέσω .gov και επιπρόσθετα:
- Μισθωτήριο συμβόλαιο από taxis
- Υπεύθυνη δήλωση Ν.1599/86 με τη συναίνεση του ιδιοκτήτη (Θεωρημένη από ΚΕΠ ή μέσω .gov)
Τα παρασταστικά πρέπει να υποβληθούν ηλεκτρονικά με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στη διεύθυνση info@deyalamias.gr , είτε με φυσική παρουσία στα γραφεία της ΔΕΥΑΛ.
Για την ηλεκτρονική υποβολή τα παραστατικά πρέπει να υποβληθούν σε ψηφιακή μορφή (φωτογραφημένα ή σκαναρισμένα).
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
Αίτηση Υπόχρεου | 19.85 KB |
Υπεύθυνη Δήλωση | 225.14 KB |